marți, 25 februarie 2014

Unde esti?...
Unde esti? te caut ca  o nebuna peste tot si nu te gasesc. iti vad chipul printre zabrelele ce ma tin legata departe de tine...incerc sa strig, dar nu am glas...te aud soptind cuvinte dulci...cuvinte ce imi dau senzatia ca esti langa mine, senzatie ce imi alimenteaza sufletul....incerc sa te aud mai mult...dar auzul imi cedeaza...nu vad nimic, doar chipul tau luminand celula rece si intunecata. Intind mana sa te ating si cand varful degetelor ajung la tine....te imprastii in milioane de luminite colorate. Incerc sa te adun, sa te reintregesc, dar luminitele dispar, iar eu raman din nou singura. Si simt ca te urasc pentru ca m-ai lasat singura intr-o lume atat de mare, rece si urata. Ce sa fac fara tine? ce pot face sa ma acomodez cu lipsa ta, cand tot ce ating, vad, miros, simt....imi aminteste de tine?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu