marți, 25 februarie 2014

Treceam prin fata unui bloc si de la un geam, cam de pe la etajul 1, s-a auzit o voce de femeie tipand, plangand si tot striga in timp ce plangea...criminalule, criminal nenorocit! M-am oprit speriata sa aud ce se intampla, poate avea nevoie de mine, poate era nevoie sa sun la 112. Si am asteptat. Am auzit imediat o voce de barbat spunadu-i....
   -dar nu te-am lovit niciodata, cum poti sa ma faci criminal? Nu ti-am zis niciodata nici da-te mai in colo...de ce spui ca sunt nenorocit?
  -Pentru ca esti...Esti un criminal, a zis femeia. 
  -De ce spui asta,explica-mi, a intrebat barbatul?
 A urmat un moment de liniste dupa care ea a inceput sa spuna:
    - exact de asta esti un criminal. Pentru ca nu stii despre ce vorbesc acum! Pentru ca niciodata nu ai facut nimic, niciodata nu ai spus nimic, nici sa ma dau de langa tine, dar nici sa ma apropii de tine. Nu mi-ai spus ce gandesti, nu mi-ai spus ce te doare, nu mi-ai spus daca iti pasa, daca vrei sa fii cu mine, daca vrei sa te imbeti sau daca iti place cum arat. Nu mi-ai spus ca sunt frumoasa, nici ca nu imi sta bine cu fusta cea neagra, nu mi-ai spus nici macar ca iti place sa fii mangaiat pe par. 
   -Asta e ridicol, a spus el. Nu vezi ca nu are niciun sens ce spui?...
   -Exact. E ridicol de adevarat ca m-ai ignorat mult timp....ridicol de adevarat ca m-ai lasat sa ma dau cu capul de pereti intrebandu-ma cu ce-am gresit...ridicol de adevarat ca m-ai lasat sa plang in fiecare noapte pentru ca nu stiam de ce nu-mi vorbesti...si nu vorbeai cu mine...dar cu toti ceilalti te comportai normal...Mi-am cerut iertare pentru lucruri pe care nu le-am facut doar ca sa fie totul bine, dar tu n-ai sesizat cat de mult rau imi faceai. Ai omorat zi de zi, clipa de clipa fiecare sentiment frumos ce aveam pentru tine. Ai sugrumat fiecare stralucire din ochii mei prin faptul ca eu te priveam si tu ma ignorai....am ajuns sa fumez 3 pachete de tigari si nici macar nu ti-ai dat seama...
  -Cum? Serios, fumezi? a intrebat el....
  -Exact ce spuneam, nici nu stiu daca iti mai pasa de altceva in afara de tine.! M-ai vazut vreodata cu ochii in lacrimi? iti spun eu, nu! desi plangeam langa tine! M-ai vazut vreodata zambindu-ti timid? nu! pentru ca aveai alte preocupari...Am incercat sa vorbesc la telefon mai mult timp ca sa iti atrag atentia, macar sa te fac sa te certi cu mine, am vorbit pe chat cu barbati pe care nu ii cunosc, doar ca sa te fac gelos, dar tu erai ocupat sa te uiti la meci.....
  -Si acum ce facem? intreaba el.....
Dupa un moment de liniste...s-a auzit:
  -De acum intreaba-te ce vei face tu! pentru ca "noi ce vom face"? nu mai exista. Acest noi a murit , la fel ca mine. Sunt seaca, nu mai simt nimic si asta e din vina ta. Asta e motivul pentru care tip la tine si iti spun ca esti un criminal nenorocit....Repet...noi a murit!
Am plecat trista meditand la acea intamplare, promitandu-mi ca nu voi ajunge pana acolo niciodata.
 Exista multe feluri de a distruge o persoana. A ignora e cea mai puternica arma impotriva iubirii. Asa ca va rog sa reflectati putin si sa incercati sa vedeti  ce simt cei din jur. Poate chiar au nevoie de voi si in special...de atentia voastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu