joi, 5 mai 2016


Circul în general cu metroul și deși nu privesc oamenii insistent, pentru că nu vreau să par vreo ciudată care se uită fix la cineva, îmi mai atrag atenția fetele aranjate, curate, îngrijite. Sunt feminine.

Îmi atrag atenția fetele finuțe...îmbrăcate elegant, simplu. Îmi plac unghiile mari deși eu nu îmi pun unghii false, dar îmi plac. ..apreciez un machiaj finut ...fără mult fard, blush, gene false ..că  naiba- e zi, mergem la facultate, serviciu...etc, la nunți sau petreceri ce ne mai punem în plus?

Dar ceea ce nu îmi place deloc...Este când văd o fata aranjată glorios cu mult fond de ten, de zici ca și.a tras glet...uneori chiar chit...și gene false până la sprâncene , unghii mari și ascuțite de zici că e pe mătură , nu în metrou....și te uiți la încălțăminte că este murdară. Mai fetelor,  o doamna /domnișoară nu iese neîngrijită din casă. O doamnă este atentă la toate detaliile și este impecabilă.

  Lăsați gletul și curățați-vă pantofii, zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu