joi, 10 aprilie 2014

Atunci cand ploua ... cerul saruta pamantul.

                                                                     

    Privesc pe geam cum ploua si imi pleaca gandul departe... Mi-as dori sa nu fiu aici, in casa mea, in patul meu, mi-as dori sa fiu departe...intr-un loc unde ploaia ar avea semnificatia ei, unde ploaia ar fi asteptata cu bucurie, unde ploaia este sarbatorita pentru frumusetea ei, pentru puritatea ei..." Aici", toti suntem tristi cand ploua, pentru ca trebuie sa purtam umbrela, pentru ca ni se uda incaltamintea...dar ploaia e frumoasa. :) Ploaia spala durerea, te poate mangaia .(Ploaia imprastie toate durerile si necazurile noastre. Daca stai in ploaie sau racesti dupa ce te-a prins ploaia pe drum, apa venita din ceruri ia din tine toate relele si le duce in adancurile pamantului). Ploaia iti tine companie pana la serviciu sau scoala sau...diferite activitati, spala orasul, uda gradina...nu e asa ca ploaia e frumoasa? Iubesc ploaia, tocmai pentru ca multi o urasc. Iubesc ploaia pentru ca ma linisteste, iubesc ploaia pentru ca imi aminteste ce inseamna romantismul, pentru ca ma face sa visez, pentru ca imi da o senzatie ciudata de mister, de secrete pastrate... Iubesc ploaia pentru ca parca tine cu iubirea interzisa a amantilor.


   Impart umbrela mea cu altii atunci cand ploua, iar daca nu am umbrela, impart ploaia! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu