duminică, 21 septembrie 2014




Dispari...nu te zaresc...
Apari, iar eu zambesc
Te caut iar si tu nu esti...
Apari din nou...innebunesc!
Pleci iar si plang
Vii iar si rad...
Nu inteleg, de ce te-ascunzi?
Cum sa te tin cand tu nu vrei?
Cum sa dispari si nu ma iei?
Revii si iar sunt fericita
Ma regasesc in ochii tai
Privirea ta parca ma-mbata
Iubirea mea e neincetata.
Si iar dispari...
Ce vrei? Ce simti?
De ce nu-mi spui?
Nu te-nteleg...nu ma-nteleg.
De ce nu uit?
De ce nu uiti?
De ce ma chinui si te chinui?
Eu te iubesc, tu ma iubesti?
Da...imi raspunzi
Pai si atunci?
De ce te-ascunzi?
De ce ma faci sa te iubesc si apoi fugi?
Imi spui ca ma adori si iti zambesc
Dar ochii imi plang
Si plangi si tu, dar apoi razi
Si iara pleci...
Tu stii deja...ca fata te va astepta.
Dar pana cand?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu